Інформація щодо оплати замовлення

Строки Умови Ви отримаєте

на період віялових відключень світла

Любі клієнти, у випадку відсутності світла Ви можете оплатити замовлення:

– готівкою;

– через мобільний додаток Вашого банку на реквізити постачальника послуг;

– до допомогою QR-коду через Приват24, що розміщений в салоні.

Для того, щоб провести попередню оплату замовлення, будь ласка, напишіть в DIRECT і ми надішлемо необхідні банківські реквізити.

Дякуємо, що залишаєтеся з нами.

можливість скористатися нашими послугами та оплатити замовлення 

Стати клієнтом Лотус преміум

Підпишись на розсилку новин та акцій

    Даю згоду на обробку персональних даних

    Передзвонити вам?

      Дякуємо!

      Ваше повідомлення успішно відправлено!

      Поставити запитання