Інформація щодо оплати замовлення

Строки Умови Ви отримаєте

на період віялових відключень світла

Любі клієнти, у випадку відсутності світла Ви можете оплатити замовлення:

– готівкою;

– через мобільний додаток Вашого банку на реквізити постачальника послуг;

– до допомогою QR-коду через Приват24, що розміщений в салоні.

Для того, щоб провести попередню оплату замовлення, будь ласка, напишіть в DIRECT і ми надішлемо необхідні банківські реквізити.

Дякуємо, що залишаєтеся з нами.

можливість скористатися нашими послугами та оплатити замовлення 

Знижка новим клієнтам Лотус преміум

усі послуги зі знижкою 10 % на перше замовлення

    Даю згоду на обробку персональних даних

    Передзвонити вам?


      Дякуємо!

      Ваше повідомлення успішно відправлено!

      Поставити запитання